Taip pat žiūrėkite

Antocianino širdies sveikata

Peržiūrų skaičius: Vis greitėjantis gyvenimo tempas daro įtaką mūsų mitybos įpročiams ir maisto produktų pasirinkimui.

Įdėkite į lėkštę spalvingų daržovių, kurios didina imunitetą ir greitina metabolizmą.

Nuo viso to smarkiai priklauso mūsų savijauta, darbingumas, bendra sveikatos būklė. Nevisavertė mityba gali būti priežastis virškinimo, širdies, kraujagyslių bei kitų ligų priežastimi.

Straipsniai

Nuo intensyvaus darbo kompiuteriu ir patiriamo streso, aktyvėja ankstyvas organizmo senėjimas, daugėja laisvųjų radikalų, kurie iškraipo metabolizmo procesus, pažeidžia ląstelių membranas, ribosomas, nukleorūgštis, o tai sąlygoja įvairias lėtines ligas. Šiuo metu yra plačiai tyrinėjama antioksidantų daroma teigiama įtaka ląstelių membranoms, įvairių ligų profilaktikai.

antocianino širdies sveikata

Antioksidantai — labai plati junginių antocianino širdies sveikata. Tai gali būti vitaminai ir provitaminai, ypač beta karotinas, vitaminai C ir E.

Braškių vartojimas

Daug įvairių fitocheminių medžiagų išskiriama iš vaisių bei daržovių arba sintetinama. Mitybos reikšmė chroniškų ligų prevencijai skatina visuomenės susidomėjimą maisto produktais, kuriuose gausu sveikatai naudingų medžiagų. Mokslininkai daug dėmesio skiria uogoms, nes jose antioksidantų koncentracija yra kur kas didesnė nei kituose, dažnai vartojamuose, vaisiuose ar daržovėse. Dėl uogose aptinkamo didelio fenolinių antioksidantų kiekio bei įvairovės ir jų teigiamo poveikio sveikatai, uogos dažnai vadinamos natūraliu funkcionaliuoju maisto produktu.

Epidemiologiniais tyrimais nustatyta, kad valgant daugiau vaisių ir daržovių sumažėja rizika susirgti kai kuriomis vėžio, širdies ir kraujagyslių ligomis bei cukriniu diabetu. Šis teigiamas poveikis sveikatai siejamas su vaisiuose ir daržovėse esančiais natūraliais antioksidantais, karotinoidais, vitaminais bei fenoliniais junginiais.

Uogose antocianino širdies sveikata antocianinas yra antioksidantas, padedantis kovoti su vėžiu, širdies ligomis ir kitais negalavimais.

  • Vaisiai 8 priežastys, kodėl valgyti antocianinus!
  • Ar teko girdėti apie vitaminą P?
  • Tačiau reikia daugiau tyrimų, norint tiksliai nustatyti raudonųjų kopūstų poveikį sveikatai.
  • AVIETĖS – ANTIOKSIDANTŲ ŠALTINIS - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - eagles.lt
  • Dietos hipertenzijai gydyti
  • Hipertenzijos krizės tipai
  • 1-2 laipsnių hipertenzija

Antocianinų žmogaus organizmas pats nepasigamina, todėl jie turi būti gaunami su maistu. Avietės yra vienos hipertenzijos tipų treniruotės uogų, turinčios didelį kiekį antioksidantų. Pirmieji avietes ištyrė graikai ir romėnai, kurie jas valgė ir jomis gydėsi.

Dėl didelės maistinės vertės jis laikomas super maistu ir, kaip ir kitos ryžių veislės, jame nėra glitimo!

Aviečių uogos ne tik aromatingos, išsiskiria geru skoniu, bet turi ir didelį kiekį fenolinių junginių bei vitaminų A,C, E, PP, B1, B2, P, folio rūgšties. Jos yra puikus natūralių antioksidantų šaltinis. Pagrindiniai aviečių uogose aptinkami antioksidantai — antocianinai, elago rūgštis ir jos dariniai bei proantocianidinų tipo taninai.

antocianino širdies sveikata

Šiuo metu mokslininkai ypač domisi elago rūgštimi. Elago rūgšties yra įvairiuose vaisiuose, tačiau avietėse ir gervuogėse jos koncentracija ypač didelė. Nustatyta, kad elago rūgštis pasižymi priešvėžiniu aktyvumu blokuodama įvairias reakcijas ir medžiagų apykaitos procesus, skatinančius vėžinių ląstelių atsiradimą.

  • Mėlynės — uogakrūmiai, priklausantys tai pačiai viržių šeimai kaip ir spanguolės, šilauogės, azalijos, plačialapiai grėsviai ir rododendrai.
  • Apakimas dėl diabeto: kodėl Lietuvoje sergantieji patiria didelę riziką?
  • LinkedIn Braškės — vasaros uogos, kurių nestinga Lietuvoje.
  • Vasaros superuogos: 10 sveikatai naudingų savybių - DELFI Gyvenimas
  • Hipertenzija ir oro pokyčiai
  • Hipertenzija gydyti ar ne
  • Hipertenzijos veiksniai

Farmakologiniai tyrimai parodė, kad aviečių preparatai pasižymi antioksidantiniu, priešvėžiniu, antibakteriniu, hipoglikeminiu, svorį mažinančiu, antiproliferaciniu, priešuždegiminiu, antialerginiu poveikiu.

Avietėse esančios maistingosios medžiagos mažina karščiavimą ir skausmą, skatina prakaitavimą ir diurezę, veikia sutraukiančiai, mažina cukraus kiekį kraujyje.

Temos, straipsniai, įmonės

Pagal Amerikos vėžio tyrimų instituto tinklapio medžiagą, visos uogos, bet ypač braškės ir avietės, turi daug elago rūgšties natūralus fenolio antioksidantas, kurio yra vaisiuose ir daržovėse. Atliekant laboratorinius tyrimus paaiškėjo, jog ši medžiaga gali padėti užkirsti kelią atsirasti odos, šlapimo pūslės, plaučių, stemplės ir krūties vėžiui.

antocianino širdies sveikata

Taigi turėkite galvoje, kad rinkdamiesi naudingą maistą galite ženkliai sumažinti vėžio riziką. Nepraleiskite šviežių uogų meto vasarą, taip pat uogos nepraranda savo gerųjų savybių šaldytos arba džiovintos.