Main navigation

Bananų širdies nauda sveikatai

Kokie bananai Jums labiau tinka

LinkedIn Bananai tai vienas pirmųjų žmogaus augintų vaisių, Indijoje buvo auginami jau prieš metų. Šis vaisius auga ant bananmedžio, kuris yra laikomas žole ir užaugina didelius, iki 4 metrų išaugančius lapus, o bananai ant jo auga kekėmis.

bananų širdies nauda sveikatai

Šis augalas daugiausiai auga Azijoje ir Afrikoje, tropinio ir subtropinio klimato valstybėse. Bananai yra dažnai nuvertinami kaip maisto produktas, bet šis vaisius yra turtingas savo maistine verte ir turi ką pasiūlyti mūsų organizmui. Bananų nauda sveikatai Bananuose yra gausu vitaminų, mineralų ir ląstelienos.

Sultys leis mums jaustis ilgiau. Tada jis valdys mūsų apetitą ir padės numesti svorį.

Jie taip pat puikus energijos šaltinis. Juose gausu geležies, dėl to tinka žmonėms, kenčiantiems nuo anemijos mažakraujystėsgeležis skatina hemoglobino gamybą mūsų organizme.

Taip pat bananuose yra daug kalio g. Kalis yra būtinas normaliam širdies funkcionavimui, todėl, valgant daug bananų, jie pasitarnaus, kaip profilaktinė priemonė nuo širdies ligų. Bananai yra puikus maisto produktas moterims, kadangi sumažina menstruacijų sukeliamus spazmus ir sulaiko skysčius organizme. Bananai padeda sumažinti akmenų inkstuose susidarymo tikimybę, o vitaminas B6, kurio gausu bananuose, padeda sureguliuoti gliukozės kiekį kraujyje, taip palengvina nuotaikos svyravimus, kurie dažnai susiję su PMS.

svogūnų ir bananų sulčių nauda sveikatai

Bananai yra puikus maisto produktas, kenčiantiems nuo skrandžio opų, nes jie sumažina skrandžio rūgščių kiekį ir, padengdami skrandį, jį apsaugo. Taip jie sumažina ir rėmens simptomus. Trinant vidinę banano žievės pusę į uodų įkandimus, galima sumažinti niežėjimą ir dirginimą.

Bananai gali natūraliai palengvinti vidurių užkietėjimą, kadangi juose yra pektinų.

Maistinės bananų savybės

Bananuose yra triptofano, serotonino ir norepinefrino, šios medžiagos palengvina depresiją ir padeda atsipalaiduoti, kaip ir B grupės vitaminai, kurie padeda nuraminti nervų sistemą, jų taip pat gausu bananuose. Šie vitaminai gerina protinę veiklą ir padeda susikaupti.

Riebalai: 0,3 gramo Helth bananų nauda Kasdien suvalgydami tik du bananus, galite iš tikrųjų pakeisti jūsų kūną per mėnesį.

Vitaminas B6 mažina dirglumą ir nemigos simptomus. Bananai yra geras maistas kūdikiams, nes jie lengvai virškinami ir nesukelia alergijų. Dėl bananų skoninių savybių, jei gali padėti pažaboti potraukį cukrui ir kitiems nesveikiems saldumynams, kadangi pats bananas yra pakankamai saldus. Jie yra naudingi, norint išvengti su vyresniu amžiumi susijusios geltonosios dėmės degeneracijos ir bananų širdies nauda sveikatai.

Bananai gali pasitarnauti ir jūsų sode, kadangi jų žievė yra puiki trąša.

Bananai ir jų nauda sveikatai

Bananai padeda pakelti energijos lygį Bananuose yra greitai energija paverčiamų angliavandenių — cukrų, todėl tai yra puikus maistas norint greitai pakelti energijos lygį. Nors dėl šios priežasties nepatartina bananais piktnaudžiauti, tačiau tai gali būti ypatingai vertinga sportuojantiems žmonėms.

bananų širdies nauda sveikatai

Tai yra dėl to, kad angliavandeniai ne tik suteikia energijos ir padeda atstatyti raumenų audinius, kurie buvo pažeisti treniruotės metu. Tad jei sportuojate, geriausiais metas vartoti bananus prieš ir po treniruotės. Puikus kalio šaltinis Bananai yra turbūt vienas geriausių gyvybiškai svarbaus elemento — kalio šaltinių.

Bananų nauda organizmui

Suaugusioms moterims rekomenduoja kalio paros norma yra mg, o vyrams — mg. Tuo tarpu viename banane yra maždaug mg kalio. Kalis yra ypatingai svarbus elektrolitas sportuojantiems ir ne tik. Kalis padeda palaikyti sveikatą kraujotakos sistemą ir širdį.

Susiję straipsniai

Be to jis padeda deguonį nugabenti iki ląstelių ir reguliuoja kūno drėkinimo procesus. Atlikti bananų širdies nauda sveikatai rodo, kad kalis padeda apsisaugoti nuo aukšto kraujo spaudimo, mažina širdies ligų ir insulto riziką. Kalis taip pat padeda išvengti raumenų mėšlungio, skatina raumenų atsistatymą ir padeda jiems augti.

Kiti tyrimai leidžia manyti, kad bananuose esantis kalsi padeda sumažinti nugaros ir galvos skausmus, podagrą ir inkstų akmenis.

bananų širdies nauda sveikatai

Puikus mangano šaltinis Manganas, kitas mikroelementas kurį svarbu paminėti atskirai. Manganas dalyvauja daugybėje organizmo funkcijų: padeda išlaikyti sveiką odą, saugo organizmą nuo žalingo laisvųjų radikalų poveikio, padeda palaikyti skeleto tvirtumą ir optimalias smegenų funkcijas. Mangano nauda odai aiškinama tuo, kad jis dalyvauja gaminant kolageną.

  • RPN — rekomenduojama paros norma.
  • Bananų nauda organizmui :: Neįtikėtini faktai apie bananus | eagles.lt
  • Bananai: 11 teigiamų savybių sveikatai - eagles.lt
  • Diuretikai nuo hipertenzijos ir širdies
  • Hipertenzijos gydymas ir produktai

Kolagenas — tai struktūrinis odos komponentas, kuris padeda palaikyti sveiką odos elastingumą. Be to, jis saugo odą nuo žalingo laisvųjų radikalų poveikio, o tai gali padėti nuo priešlaikinio odos senėjimo ir raukšlių atsiradimo.

Bananuose yra kalio, kalcio, magnio, fosforo, natrio ir geležies. Bananai ramina skrandį, kartu su medumi padeda atstatyti normalų cukraus kiekį kraujyje, slopina pykinimą. Norite greičiausio recepto, kuris padėtų atsigauti po pagirių? Išbandykite šaukštu medaus pasaldintą pieno ir bananų kokteilį.

Atlikti tyrimai atskleidė, kad manganas yra svarbus ne tik gerai funkcionuojančioms smegenims, bet ir gali padėti nuo Alzheimerio ar Parkinsono ligų. Kiti tyrimai parodė, kad mangano trūkumas gali sąlygoti blogą kaulų sveikatą, o vėliau ir prisidėti prie kaulų ligų atsiradimo, pavyzdžiui osteoporozės.

Geresnė nuotaika ir kokybiškesnis miegas Bananai savyje turi nuotaikai ir miegui svarbios amino rūgšties, vadinamos triptofanu.

bananų širdies nauda sveikatai

Triptofanas, dar vadinamas esmine amino rūgštimi, todėl, kad organizmas pats nesugeba jos pasigaminti, dėl to ją būtina gauti su maistu. Būtent iš šios amino rūgšties organizmas gamina serotoniną, dar vadinamą laimės hormonu ir miego hormono — melatoniną.

bananų širdies nauda sveikatai

Serotoninas padeda pagerinti nuotaiką, padeda atsipalaiduoti, gerina miego kokybę ir padeda išvengti nuotaikų svyravimo ir netgi tokių susirgimų kaip depresija. Prie geresnės miego kokybės prisideda ir melatoninas. Jos saugo nuo vidurių užkietėjimo,  pilvo pūtimo, padeda palaikyti žarnyno švarą susijungdamas su toksinais ir padėdamas juos pašalinti, o tai leidžia Menovazinas hipertenzijos receptams pasisavinti svarbias maistines medžiagas, sumažinti uždegimų riziką ir palaikyti tinkamą žarnyno šarmų ir rūgščių pusiausvyrą pH.

Apibendrinant, bananų nauda mūsų organizmui Gausu vitaminų ir mineralų Vitaminas E gerina odos būklę Aktyvina protinę veiklą, padeda susikaupti Ramina nervų sistemą.