Bedruskė dieta gali sumažinti kraujospūdį - DELFI Gyvenimas

Mityba hipertenzijai moterims

Sekite mus:

Vien valios nepakaks: 10 patarimų norintiems pradėti sveiką gyvenimą ir numesti svorio   11 Pasak Amerikos širdies asociacijos, beveik mityba hipertenzijai moterims suaugusių žmonių su aukštu kraujospūdžiu yra moterys. Be to, tai yra pagrindinė širdies ligų ir insulto priežastis.

pratimų rinkinys vyresnio amžiaus žmonėms, sergantiems hipertenzija hipertenzija atsiranda, kai

Sveikas kraujo spaudimo diapazonas išlaiko stiprią širdį ir netgi prisideda prie ilgesnio gyvenimo. Šis mitybos planas akcentuoja augalinį maistą, mažą druskos kiekį ir vidutinio dydžio porcijas.

ar gali būti hipertenzija 27 m gliukozė ir hipertenzija

Skirtingai nei dietos, apie kurias girdėjote anksčiau, DASH nereikalauja sunkiai randamų maisto produktų ar pasninkavimo. Pasak Holly Nicastro iš Nacionalinio širdies, plaučių ir kraujo instituto, ši mityba kelia kasdienius ir savaitinius mitybos tikslus, kurie gali būti pritaikyti prie mityba hipertenzijai moterims kokių mitybos apribojimų.

Pirkdami maisto produktus ir planuodami savaitės patiekalus, laikykitės žemiau išvardytų DASH mitybos patarimų, ir netrukus įprasite prie širdies sveikatą stiprinančio gyvenimo būdo.

hipertenzijos galvos skausmai staigus apakimas su hipertenzija

Daržovės, vaisiai ir liesi pieno produktai turi sudaryti jūsų mitybos pagrindą Pasak Mayo klinikos, DASH mitybos planas akcentuoja daržoves, vaisius ir neriebius pieno produktus, taip pat saikingus pilno grūdo produktų, žuvies, paukštienos ir riešutų kiekius. Vaisiai ir daržovės suteikia kalio, o ši mineralinė medžiaga kontroliuoja natrio lygį, taip palaikydama sveiką kraujospūdį.

Arterinė hipertenzija ir nėštumas

Daug kalio turi tokie produktai, kaip bananai, bulvės, valgomieji batatai, avokadai. Šiuose vaisiuose ir daržovėse gausu ir ląstelienos, kaip ir pilno grūdo produktuose, kurie yra dar vienas širdies sveikatai svarbus produktas. Tiesą sakant, naujas Nacionalinio širdies, plaučių ir kraujo instituto atliktas tyrimas parodė, kad suaugusieji su metaboliniu sindromu jis didina širdies ligų, insulto ir II tipo diabeto riziką metams padidinę ląstelienos vartojimą numetė svorio, sumažėjo jų kraujo spaudimas ir cukraus kiekis kraujyje, nedarant jokių kitų mitybos pakitimų.

kaip sušvelninti hipertenziją širdies masažas hipertenzija

Patarimai apsipirkimui: nepamirškite, kad parduotuvėje geriausia rinktis ne konservuotus, o šviežius ir šaldytus produktus. Rinkitės liesus baltymus ir širdžiai palankius riebalus Kad patiekalai būtų sotūs ir teikiantys pasitenkinimą, būtina valgyti liesus baltymus ir naudingus riebalus. Valgykite žuvį, kurioje gausu omega-3 riebalų rūgščių — pavyzdžiui, lašišą, silkę ir tuną — nes tai padės sumažinti cholesterolio kiekį.

profesijos hipertenzija alergija vaistams nuo hipertenzijos

Tada įtraukite į mitybą liesus pieno produktus, kurie turi mažiau kalorijų ir arterijas blokuojančių sočiųjų riebalų. Patarimai apsipirkimui: geriausi baltymų šaltiniai yra grynas neriebus graikiškas jogurtas, pupelės, lašiša ir vištiena be odos. Saldumynus palikite ypatingoms progoms Saldūs užkandžiai ir cukrumi saldinti gėrimai mitybai suteikia tuščių kalorijų, be to, jie gali padidinti kraujo spaudimą ir cholesterolio lygį, įspėja H.

Populiariausi

Visiškai nereiškia, kad būtina amžiams išsižadėti ledų ar sausainių. Tiesiog sumažinkite jų vartojimą iki karto ar dviejų per savaitę, ir traktuokite tai kaip atpildą už puikų pristatymą ar įveiktą ilgiausią pirmadienį gyvenime. Ir būtinai laikykitės vienos porcijos taisyklės. Patarimai apsipirkimui: jeigu norite numalšinti kasdien kankinantį saldumynų poreikį, nusipirkite savo mėgstamų sezoninių vaisių.

Sveika mityba: pusryčiai - ką rinktis ir ko vengti? / Vaida Kurpienė

Rinkitės sveikesnius riebalus Tai vienas geriausių būdų pasirūpinti širdies sveikata. Sotieji riebalai tūno riebioje mėsoje, riebiuose pieno produktuose ir tropiniuose aliejuose, pavyzdžiui, kokosų, palmių branduolių aliejuose, taigi ribokite šiuos maisto produktus ir vartokite juos mažomis porcijomis.

Nuorodos kopijavimas

Maisto gaminimo patarimas: pabandykite riebų sūrį pakeisti gvakamole ar humusu, o ruošdami maistą vietoj kokosų aliejaus rinkitės alyvuogių aliejų. Ką dar reikia turėti omenyje? Širdies sveikatai palanki mityba neturi būti visiškai be riebalų.

Tiesiog rinkitės nesočiųjų riebalų šaltinius, tokius kaip daržovių aliejai, riešutai ir sėklos. Maisto gaminimo patarimas: ant salotų užpilkite vieną valgomąjį šaukštą alyvuogių aliejaus, užkandžiui suvalgykite šiek tiek riešutų, o ant avižų košės ar skrebučio uždėkite du valgomuosius šaukštus riešutų sviesto.

Kadangi riebalai turi daug kalorijų, porcijas reikės kontroliuoti.

hipertenzija nuo magnio trūkumo hipertenzija 1 laipsnis, ką galite valgyti